loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 5234 2012/03/30 نظرات (0)
تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط مجید عليپور را از این قسمت می توانید دریافت کنید.


( کامل ترین آرشیو آهنگ های مجید عليپور با لینک مستقیم  کل آلبوم )


  (پخش اختصاصي از تاپ تاپان )


به همراه كنسرت به مناسبت عيد سعيد قربان



 

 

نام آهنگ کیفیت دانلود
رنگ دیونگی ۱۲۸ دانلود کنید
آرزوی دیدنت ۱۲۸ دانلود کنید

راه نو

۱۲۸ دانلود کنید
بوی محرم ۱۲۸ دانلود کنید
دیگه تمومه ۱۲۸ دانلود کنید
قبل رفتنت ۱۲۸ دانلود کنید
لحظه مرگ من ۱۲۸ دانلود کنید
سفرت بخیر ۱۲۸ دانلود کنید
برگرد ۱۲۸ دانلود کنید
جوونی بیست ساله ۱۲۸ دانلود کنید
آتنا ۱۲۸ دانلود کنید
بی لیاقت ۳۲۰ دانلود کنید
نگاه مهربون تو ۱۹۲ دانلود کنید
بابایی ۱۹۲ دانلود کنید
عروسی یا عزا ۳۲۰ دانلود کنید
نگاهی کن به درد من ۱۲۸

دانلود کنید

چرا رفتم ۱۹۲ دانلود کنید
لحظه آخر ۱۲۸ دانلود کنید
سلطان درد ۳۲۰ دانلود کنید
سردار غمکده ۱۲۸ دانلود کنید
شبی که خاکم میکنن ۲۵۶ دانلود کنید
شمع های رفتن تو فوت ۱۶۰ دانلود کنید
وداع ۱۲۸ دانلود کنید

 


       ویدئو کنسرت استاد مجید علیپور اجرا شده که به مناسبت عید سعید قربان پخش شده 

در این کنسرت دو آهنگ ای خدا و چی به روز من آوردی اجرا شده

دوستان عزیز کلیپ ها از هم جدا شدند و هر آهنگ کلیپ جدایی داره

و با سه کیفیت برای دانلود قرار گرفته

 

 لینک های کلیپ آهنگ ای خدا

دانلود کلیپ کنسرت آهنگ ای خدا با کیفیت اصلی ( کیفیت عالی ) با حجم 34 مگایایت

دانلود کلیپ کنسرت آهنگ ای خدا با کیفیت متوسط ( کیفیت خوب ) با حجم 20 مگایایت

دانلود کلیپ کنسرت آهنگ ای خدا با کیفیت پایین ( کیفیت پایین ) با حجم 6 مگایایت

 

لینک های کلیپ چی به روز من آوردی 

دانلود کلیپ کنسرت آهنگ چی به روز من آوردی با کیفیت اصلی ( کیفیت عالی ) با حجم 30 مگابایت

دانلود کلیپ کنسرت آهنگ چی به روز من آوردی با کیفیت متوسط ( کیفیت خوب ) با حجم 18مگابایت

دانلود کلیپ کنسرت آهنگ چی به روز من آوردی با کیفیت پایین ( کیفیت پایین ) با حجم 5 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 1695
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 463
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,592
  • بازدید ماه : 3,592
  • بازدید سال : 98,503
  • بازدید کلی : 3,303,668
  • کدهای اختصاصی