loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 890 2013/08/24 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SAEED در تاریخ 1392/06/11 و 6:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
سعید هستم
سایتتون بسیار عالی و زیباس.
من یه مقدار طراحی وب بلدم و میتونم رایگان قالبتونو بهینه سازی کنم.
و رایگان هم به خاطر اینکه از سایتتون خیلی استفاده کردم.
اگر علاقمند هستین قالبتونو بهینه سازی کنید کد قالبتونو در یک فایل تکست به ایمیلم ارسال کنید.
اگر خوشتونم نیومد قالبتونو به حالت اولیه برگردونین.
امیدوارم پیشنهاد منو به عنوان یه دوست بپذیرین.
در ضمن زمانی که کد رو ارسال کردین یه پیامک به شماره 0932 بفرستین تا سریع کارتونو انجام بدم.
بهینه سازی شامل:
1-تغییر فونت وبلاگ
2-تغییر اتوماتیک فونت مطالب به فونت تعیین شده
3-تغییرات در خواستی ساده که در توانم باشه
4-در کل افزابش سئو و ایندکس
محض اطلاع سایت ها برای این تغییرات 10 هزار تومن دریافت می کنند.پس فرصت رو از دست ندین.
هم چنین محرمانه موندن کدتون پیش من هم تضمینه.
منتظرم
بای



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1693
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 748
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 11,588
  • بازدید سال : 67,705
  • بازدید کلی : 3,272,870
  • کدهای اختصاصی