loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 1027 2013/10/05 نظرات (2)

تنظیم ، میکس و مسترینگ : افشین آذری / ویلون : افشین آذری / تهیه شده در استدیو آیتن

بابک نهرین محبوب ترین بازیگر و طنز کار سرزمین آذربایجان می باشد.

http://up.bo0mb.ir/up/bo0mb/Pictures/Babak%20Nahrein%20-%20Talfigh%5B128%5D.jpg

متن آهنگ بابک نهرین به نام تلفیق

پنجراه دان داش گلیر آی بری باخ بری باخ

خومار گوزدن یاش گلیر ای بری باخ بری باخ

سنی منه ورسلر آی بری باخ بری باخ

آلله دا خوش گلر آی بری باخ بری باخ

بری باخ آی بری باخ بری باخ آی بری باخ

.

اولماز اولماز اولماز اولمازاولماز

توی این شهر همه میدونن که تو رو دوست دارم

واسه ی تو همه میدونن جونم و میزارم

اولماز اولماز اولماز اولماز یاااااااااررر

وای دلم آی دلم وای دلم آی دلم عاشق تو منم من

.

من یه پرندم آرزو دارم تو با من باشی

من یه خونه تنق و تاریکم کاشکی تو بیای چراغم باشی

هر جا که باشم هر جا که هستم تو باید باشی تا زنده باشم

میمیرم اگه از تو جدا شم اگه پاییزم اگه بهارم

تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم آخ تو ذو دوست دارم

تو رو دوست دارم شماها رو دوست دارم

.

داشلی گالا داشلی گالا داشلی گالا

توت اولار گدر یره هر گلنه اییلم

اییل دستمالی گوتور من اوزکسی دییلم

توت آغاجی دییلم هر گلنه اییلم

اییل دستمالی گوتور من اوزکسی دییلم

بو قالا داشلی گالا جیقیلی داشلی گالا

گرخورام یا گلمیه گوزلریم یاشلی گالا

-----------------------

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پروانه در تاریخ 1392/09/22 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب است اگرممکن است سری جدید صمد وممد را ه نام عشق نان گاز موتوری را نیز در سایت تان بگذاری. با تشکر و باز هم ممنون
پاسخ : چشم دوست عزیز بزودی در سایت قرار داده می شود

با تشکر

این نظر توسط گل در تاریخ 1392/09/22 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

عالی بود
پاسخ : ممنون از نظر لطفتان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1693
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 748
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 11,484
  • بازدید سال : 67,601
  • بازدید کلی : 3,272,766
  • کدهای اختصاصی