loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 502 2013/10/28 نظرات (0)

زندگی نامه کامل سلنا گومز

زندگی نامه کامل سلنا گومز

 

در جنگ نرم تصرف قلب ها و سیادت بر مغز‌ها تنها به انسان ایرانی محدود نمی شود بلکه تمدن غرب برای بسط دادن خاستگاه فکری خود و گسترش امپراطوری اش در سطح جهانی نیاز به اقناع افکار بیش از 7 میلیارد انسان دارد. یکی از پیچیده ترین حربه ها در جنگ نرم تغییر سبک زندگی جوانان و نوجوانان با استفاده از الگوسازی های وارداتی می باشد.
به عنوان مثال در این باره می توان به شخصیت بین المللی و آشنا برای بسیاری از نوجوانان و جوانانِ سراسر جهان، بازیگر و خواننده ی بیست ساله ی آمریکایی، سلنا ماری گومز (Selena Marie Gomez) به عنوان الگوی ارائه شده از طرف غرب برای این قشر سنی اشاره کرد.

گومز به واقع عصاره تمدن غرب و غایت یک دختر ایده آل از دیدگاه لیبرالیسم و اعوان آن است، که ایالت متحده آمریکا برای بسط دادن این الگو با توسل به قدرت دیپلماسی رسانه‌ای خود به فطرت پاک دختران نوجوان و جوان هجمه کرده و الگویی شیطانی را به آن‌ها دیکته می‌کند.

سلنا گومز اخیراً با بازی در فیلم تعطیلات بهار (Spring Breakers) که در تاریخ 22 مارس سال جاری به پخش‌ درآمد تا حدودی نه چندان تعجب برانگیز از چارچوب‌های گذشته خود خارج شد، به نحوی‌که خود در گفتگویی با رسانه‌ها به طرفداران نوجوانش توصیه کرده از دیدن این فیلم منصرف شوند.

 

وی درباره‌ی این فیلم می‌گوید: «در این فیلم شخصیتی که من نقش او را بازی می‌کنم یک آدم ترسو است اما با آدم-های مختلف سیگار می‌کشد و به نوعی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند، به همین دلیل وقتی طرفداران کم سن و سال و نوجوان خودم را می‌بینم، به آنها توصیه می‌کنم که این فیلم مرا تماشا نکنند و فقط کنسرت‌های مرا نگاه کنند و وقتی والدین آنها از من می‌پرسند که آیا این حرف من جدی است یا نه؟ به آنها می‌گویم بله کاملا جدی است. البته من طرفدارانی هم دارم که هم سن و سال خودم هستند و آنها می‌توانند این فیلم را تماشا کنند زیرا موضوع این فیلم کاملا واقعی و عبرت آموز است، موضوع این فیلم واقعیتی است که نمی توان آن را پنهان یا از آن صرفنظر کرد، فیلم اتفاقاتی که در تعطیلات بهار رخ می‌دهد را به تصویر می‌کشد. من دوست دارم با طرفدارانم صادق باشم و امیدوارم آنها هم از من حمایت کنند»

بدون شک ریل گذاری صورت گرفته برای سلنا گومز به عنوان الگوی معرفی شده‌ی تمدن غرب برای دختران جهان از یک عقبه فکری‌ برخوردار است و نمی‌توان پذیرفت فردی همانند وی، بدون داشتن چارچوبی معین از دوران خردسالی تا به امروز، به فردی کاملاً موفق و شناخته شده تبدیل شده است. با داشتن نیم نگاهی به فضای سایبر و جست و جوی نام وی به فارسی و انگلیسی در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی می‌توان از شهرت وی و اثرگذاری او در مقیاس جهانی مطلع شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1693
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 722
  • باردید دیروز : 748
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 722
  • بازدید ماه : 11,878
  • بازدید سال : 67,995
  • بازدید کلی : 3,273,160
  • کدهای اختصاصی