loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 854 2013/07/20 نظرات (0)

دلتنگم مثل ماه که بدون نیمه اش هر شب لاغرتر می شود !

.

.

نمیدانم چه رابطه ای ست بین نبودنت با رنگها ؟

دلتنگ تو که می شوم زندگی ام سیاه می شود !!!

.

.

وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غــرورم را نمی شکنم

دلت را نمی شکنم

در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ، این بغض لعنتی است …

دلم برایت تنگ‌ شده است قدِ یکی از سه نقطه های آخرِ نوشته هایم …

.

.

حوصله خواندن ندارم

حوصله نوشتن هم ندارم

این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …

دلم تو را می خواهد !

.

.

دلم تنگ است مثلِ لباسِ سال های دبستانم

 مثلِ سال های ماموریت های طولانی پدر که نمی فهمیدم وقتی می گویند کسی دور است یعنی چقدر دور است …

.

.

چه تفاوتی میکند آنسوی دنیا باشیم یا چند کوچه آن طرفتر ؟

پای دوست داشتن که در میان باشد “دلتنگی” دمار آدم را در می آورد …

.

.

ﺑﻌﻀﯽ وقتها ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ، ﮔﺮﻳﻪ ﮐﻪ ﻫﻴﭻ ؛ دلت ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﺑﻤﻴﺮﯼ …

.

.

دلتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم بلکه یادت را فراموش کنم …

تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟

.

.

ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻣﺎ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻨﯿﻪ !

.

.

هوای تو بی هوا می آید و دلتنگ میکند !

.

.

دلگیر مباش ، دلت که گیر باشد رها نمی شوی

خداوند بندگان خود را با آنچه به آن دل بسته اند می آزماید !!!

.

.

دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان …

دارد باران می بارد !

.

.

جقدر خوب مبشد تو اوج دلتنگی که زانوتو بقل کردی و تکیه زدی به دیوار

میومد بالای سرت و سایه ش رو تنت نقش می بست ، همونی که دلیل دلتنگیته !

.

.

می بینی هوای دلتنگیم را ؟ نسبت عجیبی دارد با زاویه ی نگاهم !

در دسترس چشمانم که باشی هوا خوب است

دور از دسترس نشو که باران می گیرد …

.

.

دلتنگى نام دیگر مرگ است وقتى دور از هم اشک میریزیم

 طناب بلند فاصله دور گردن هر دویمان میپیچد و نگاهمان به دورترین افق مى افتد ،

نگاه فاصله ارتفاعى ست که زیر پایمان خالى میشود …

.

.

از بس که گفتم دلم تنگ است ، دهانم گشاد شد !

.

.

بعضی وقتا آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوسشون داشته باشی

ولی عجیب دلت واسه زمانی که دوسشون داشتی تنگ میشه …

.

.

اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ، نفس به نفس برایت تراژدی نیست …

قلب من مقتول فیلم نامه است ، شخصیت اصلی که تویی !!!

.

.

خوش به حال پرنده ها ، دلشان که تنگ شود پر میزنند پیش هم …

.

.

کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند

چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !

.

.

برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ؛ دلتنگی یعنی تو نیستی !

.

.

دلم تنگ است ، تو بیا بشکاف و دوباره کوک بزن !

.

.

دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تمام دنیا …

.

.

 

 

دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ، باران که جای خود دارد !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1692
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 841
  • بازدید ماه : 3,547
  • بازدید سال : 59,664
  • بازدید کلی : 3,264,829
  • کدهای اختصاصی