loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 596 2013/10/14 نظرات (0)

غصه و اشک دیر یا زود تموم میشه اما دلتنگی همیشه سینمو آتیش میزنه ساکت و بی صدا می شینم ..اما "سکوت نشانه ی رضایت نیست"

.

.

.


من اگه میخندم... به زوره عکاسه وگرنه لبام به کلمه ی سیبم حساسه

.

.

.


سرخوشانـــــه می خندم ٬ شوخـــی می کنم ...و تو نمیدانی چقدر سخت اســــت احساس خفگی کردن پشـــت این نقابِ لعنتــی

.

.

.

چگونه در گيرت نباشم رفيق!! وقتي فندک يادگاريت سيگاريم کرد

.

.

.



 

چـه کـــــــرده اي بــا مــن ..!!؟ کـه ايـن روزهــــــا ، تــــو را فـقــط بـه انـدازه ي يـک اشتبــاه مـي شنـاسـم

.

.

.

.

 

 

سلامتيه پسرا نه واسه ريش و قدشون، واسه معرفتشون...! سلامتيه دخترا نه واسه چشماي ناز و پوستاي صافشون،واسه قلباي پاکشون...! سلامتيه خودم نه واسه اين حرفام، واسه اينکه مرهم ندارم واسه دردام...

.

.

.

.

بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه ! راست میگفت با دنیا نه ، با یکی دیگه عوضم کرد !

.

.

.

.


 

اینجا صدای پا زیاد میشنوم… امــــــــــــــــــــــا هیچکدام تو نیستی…! دلم خوش کرده خودش را به اینکه شاید پا برهنه بیایی …
.
.
.
.
.

خــدايـا بـه کـه گـــويـم مـاجـــراي حســـرت تنهـــايـي خـــود را کــه دنيـــا درد دل دارم ولـــي از بغـــض خـامـــوشـم
.
.
.
.
.
تنهايي ما آدما به عمق يه درياست اما..... واسه پر کردنش يه ليوان محبت کافيه
.
.
.
.
هـمه در دنيـا کـسي را دارنــد،بــراي خودشــان..! "خــُسـرو" و "شيـــرين" ..."ليـلي" و "مـَجنــون" .. "راميـن" و "ويـس" .... "پيــرمــَرد" و "پيرزَن" .. "تــو" و "اون" ... "مــَن" و "تــَنهـآيي" !!
.
.
.
.
.
! خدای من نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی میان این دو گمم هم خود را و هم تو را آزار میدهم هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ” خدایا هیچ وقت رهـــایم نکن
.
.
.
.
.

اولین بار که بهت شب بخیر گفتم کلی خوشحال شدی و گفتی این عادت رو هیچ وقت ترک نکن... این بهم آرامش میده یعنی یکی هست که تا آخر شب به فکرمه... هنوزم هر شب بهت شب بخیر میگم حتی اگه خودت خبر نداشته باشی...
.
.
.
.
.
.
.
گاهی وقتا دلم واسه بچگیام تنگ میشه ! بزرگترین دغدغه زندگیم مشق فردام بود …
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1693
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 304
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,365
  • بازدید ماه : 17,411
  • بازدید سال : 73,528
  • بازدید کلی : 3,278,693
  • کدهای اختصاصی